HJÄLP!

-Se ynklig ut-
Jag har försökt att lista ut det själv, men inte ens nästan lyckats! Därför frågar jag nu, du som vet och vill hjälpa mig, hur gör man för att fixa en bok, är det inte under produkt? Alltså jag menar där under "Böcker" i fältet här till höger. (Eftersom jag inte klurat ut hur man gör syns inte rubriken än, men det var väl onödigt att säga, eftersom du vänliga själ som hjälper mig (-hoppashoppas-) listat ut både det ena och det andra, mindre förutsägbara) Men jag tänkte till dig som är lika hjälplöst dålig på detta (än så länge hoppas jag) som sätter igång och letar efter en sådan rubrik, och får för dig att du har nedsatt syn eller något för att du inte hittar den.. Kort och gott: jag försöker vara pedagågisk! -flina-


Hum, annan sak; ber om ursäkt att inläggen blivit så långa i dag! (Ytterligare ett par är planerade till kvällen, som är av betydande längd) Men jag kände inte att jag fick ur mig allt jag ville ha sagt i texten innan den blev så där förödande lång! Hoppas ni orkar läsa, för endel är rätt kul!
Annars har jag faktiskt full förståelse för er som inte orkar! (Skulle antagligen inte orkat själv, om det inte var riktigt bra/intressant som typ hos lady Dahmer, där jag kan försjunka i inlägg efter inlägg som är jättelånga, utan att märka att tiden fyter förbi! Du som är intresserad av politik, olika diskussioner och annat där man kan vara provokativ, eller lära sig mer av, rekommenderar jag starkt att du besöker denna sida!Btw, liksom ;-P)
Dock lovar jag en massa bilder åtminstonde, så det inte blir lika kompakt med text (möjligen ett inlägg).

Måste rusa!!

Bara detta lilla sista; jag bygger om, därför det är lite si och så med saker och ting här för tillfället (eller så lång tid det nu tar för mig att hamra och spika ihop en blogg jag trivs med MINST 90%). Hoppas ni gillar resultatet när jag är klar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0