H:ström, del två

Jaha, fel av mig, det var frakt, 76:-, lite tokigt att det inte stod med i ordern, där stod nämligen Frakt: 0:-!
Men de skickar den nu på morgonen och jag har böckerna inom 24 timmar! De skickade nyss ett god morgon-mejl.
Servicen verkar exceptionell och fasligt dyrt är det ändå inte!
Så de får stå kvar på rekommendationerna! Och så snabbt de skickar sen! Lade ordern igår, och idag har de packat och skickat! Imponerande! För när det gäller böcker och större företag brukar man få vänta länge! (Vet inte varför just böcker skall vara så sega att skicka) men dessa H:strömare tycks mycket snabba! :-D

Kommentarer
Postat av: Matilda

:) Ja, man är nog bara feg, eller jag är det iallafall, nej nu ska jag sätta på mig lite rött läppstift och se om jag kan stå ut ;D

2009-03-10 @ 16:41:50
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0