H:Ström

Har beställt hem två böcker av Edgar Allan Poe, från ett företag som det gjordes reklam för här på bloggen: H:ström och jag måste säga att det verkar vara något alldeles extra! Dels är det ingen frakt, och priserna på böckerna är ungefär hälften så dyra som i handeln! Dessutom kan man bli "h-strömare" och få ännu mer rabatt och presenter!
Har förvisso inte någon aning om hur lång leveranstiden är än, och i vilket skick böckerna kommer, men det får jag väl uppdatera om senare! I dags dato kan jag iallafall rekommendera dem starkt!
De driver även antikvariat och agerar förläggare åt sådana som vill komma ut med sina böcker! Mycket lovande må jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0