Krångel

Föregående inlägg ser jättekonstigt ut och et tar så lång tid innan ändringarna syns så jag vet inte riktigt om jag lyckats åtgärda felet eller om det fortfarande ser knepigt ut.
Nåväl får väl se hur det ser ut efter att jag postat det här..
Ska snart dra ner till andra jobbet, se vad det blir att pyssla med där..
Träna ikväll, bas-stepup (trots att jag efter första och enda gången (hittils) sa att jag aldrig mer skulle gå på ett step up-pass, men jag har tänkt om! Man ska aldrig säga aldrig som det ju heter).

Hade tänkt lägga in ny kategori och pysselgrejor igår, men jag hann inte, så tror jag gör det när jag kommer hem efter träningen (och solningen, som jag tänkt göra). Skojskoj.

Försöker hålla igång bloggen lite mer nu än tidigare, ett roligt projekt liksom, så får man se vad det blir av det i slutändan! :-) Dock blir det nog inte riktigt vad jag tänkte mig när jag startade den, blir nog mer livsstil blandat med recensioner. Eller recensionerna är ju en del av min livsstil, då jag läser mycket, ser endel film tack vare Andy och sådant där, och jag älskar att komma med åsikter! Haha.. Nä, time to leave!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Oj,oj vad du skriver på nu för tiden då :P

skoj

2009-03-25 @ 14:29:03
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0