Läsare

Jag blir alltid så nyfiken när jag går in och kollar statistiken för min blogg. Det är inte jättemånga som kommenterar, jag har bara en prenumerant, vilken jag vet vem det är. Men resten då? Vilka är ni, mina kära läsare? (-Mamma, du behöver inte säga något, jag vet redan att du läser!) Vore roligt att höra från er, veta vilka ni är! :-D

Nåväl, annat skojigt idag?
Solen skiner och vädret ser ut att kunna bli bättre igen! Våren här, once more! Och på söndag blir det sommartid! Efter jobbet idag blir det förhoppningsvis en fika med Emilia som skall få ett par brandvarnare av mig. (Känns lite onödigt med tre stycken i en etta.)
Sedan när jag kommer hem blir det nog att skriva en filmrecension, som jag tänkt skriva i snart en månad nu, och så lägga upp bilder på min våriga utstyrsel för dagen! :-) Måste ju visa hur vårfin jag är idag! Hähä..

Hur som haver, nu skall jag nog försöka hitta lite jobb jag kan göra så dagen blir till ända snart!

Adjökens!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag prenumererar på din blogg på bloglovin jag.

2009-03-24 @ 12:11:31
Postat av: Fiia

Antar att anonym = Therese?!

För övrigt tycks inte min prenumerationsgrej funka, för det ska vara minst tre prenumeranter, en var pratade jag till och med med när hon la till!

2009-03-26 @ 07:11:38
URL: http://feucht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0