Måndag morgon

..och mitt huvud känns så tungt!
Fast inte av bakfylla i alla fall! Men sedan i lördags har jag varit så sjukt trött! Fattar inte vad det kan vara, och vet inte hur jag ska bli av med det! Inte uppdaterat något direkt i helgen, får väl försöka ta igen det i dag i stället. Blir ju ingen träning i dag, så kan ju uppdatera lite då.. Var nämligen så att jag tvättade i går, typ tre veckors samlade tvätt. Torktumlaren fungerade som vanligt ytterst bristfälligt så hela min lägenhet ser för tillfället ut som en tvättinrättning! Och den är förliten för att all tvätt skall kunna hängas, så man får torka lite i taget. Så mina träningskläder är fortfarande blöta och ska jag träna hinner jag inte hem imellan jobb och träning, så därför blir det ingen träning. Får ta igen det senare i veckan!

Stackars Andy är sjuk också. Kanske smittade mig i helgen? Därför jag är så trött, månne?

Jobbigt att hålla ögonen uppe, och idag har jag ju till och med endel att göra på jobbet! Nåväl, de roligare uppdateringarna får komma sedan, när jag kommit hem! Har en recension att göra på en blogg jag verkligen tycker ni skall kika in på! :-) Så glöm inte att kolla in här senare i kväll, då det kommer att finnas lite nytt skoj att kolla in!

Adjö tillsvidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0