Schwartzkorpf Smooth n' Chick

Jag är inte mycket för hårvårdsprodukter men då jag klippte mig i lugg och med etapper i hela håret, tyckte jag att det var på tiden att införskaffa några produkter. Valet föll på Schwartzkorpfs Smooth n' Chick som lovade att håret skulle vara mjukt trots att man hade i hårspray/hårlotion i det. Och jag måste faktiskt medge att de hade rätt. I viss mån. Tyvärr kan håret kännas lite smutsigt av lotionen om man har lite för tort hår. (Det är meningen att man skall applicera  det i fuktigt hår, men kan vara lite svårt att bedömma fuktighetsgraden). Och så är det just det där med att håret skall vara fuktigt, jag vill helst platta håret om jag skall gå ut och då går det inte för sig att fukta det, så håret blir lockigt direkt i kontakt med fukt. Lite tråkigt. Betyget för dessa produkter blir 6 av 10. (Blir samlat betyg, tycker båda produkterna passar in på det).


Kommentarer
Postat av: Emilia

Har inte sett dig på msn de senaste dagarna, hur gör vi med morgondagen?

Jag jobbar till 16 hur som helst, vet inte om du har mitt mobilnummer men jag finns på Eniro. =P

Får väl se om vi hörs av. Kram

2009-03-23 @ 23:10:48
URL: http://emiliaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0