Skäm bort honom

Jaa, ibland kanske man skall uppvakta sin älskade lite extra, gärna spontant och långt från alla andra högtider där man är tvungen att dalta.. Själv skall jag ge min kära Andy ett halsband med en robotklocka som jag inte kunde motstå idag! Han älskar Wall-E så jag tyckte den passa så jättebra på honom! Hoppas han blir glad, för jag tycker om att se honom glad! :-)
Dessutom tycker jag att han förtjänar något fint nu mitt i all otur han haft! Något som han kan le åt mitt i allt, och som ett tack för alla fina stunder vi haft tillsammans och alla de stunder vi ännu inte upplevt! Nää, nu lät det som om det var han som kom in genom porten, så får väl lägga ifrån mig datorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0