Sol, sol, strålande sol

Ååååh, vilket underbart solsken det är ute! Har dragit upp persiennerna för att få njuta lite av solen även här inne på mitt kontorsrum!
Känns verkligen som vår ute, och fick jag som jag ville skulle jag vara ute hela dagen!! :-D
Men det får jag ju inte.

På fredag är det dessutom vårdagjämning! Aaah, kan det lukta mera vår än så?!

Vaknade klockan halv sju i morse av att solen lyste in, vanligtvis skulle jag bli sur av att vakna så tidigt, men inte när det är av en stor härlig sol! Sedan låg jag där och slöade till klockan åtta, och var på jobbet en kvart förtidigt! Men inte klagar jag inte!

Senare ikväll blir det att prova på bas aerobic, så får jag se om det är något att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0