Stackars mig..

Åååh, jag tycker synd om mig själv idag!
Gick upp klockan 06,15, bara där är det synd om mig!! Åkte till tandläkaren för en undersökning.. Väl där säger de att jag har ett hål (mitt första) och ger mig en ny tid i slutet av april. Men precis när jag skall resa mig och gå får de reda på att personen som haft tid efter mig precis avbokat och frågar då om jag inte vill laga hålet direkt istället för att vänta.
Jo, tänkte jag, är väl bäst att få det gjort.. Så nu har jag lagat ett hål för första gången i mitt liv! Det var inte roligt och rekommenderas inte!

Så mitt råd till dig, kära läsare; -Sköt dina stackars gaddar ordentligt!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Nu har jag ytterligare en bloggtävling hos mig, Det är jättelätt att medverka i tävlingen, välkommen att delta!

2009-03-16 @ 20:02:09
URL: http://www.metrobloggen.se/FiaOfSweden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0