Utmaningen

Jaha, jag har blivit utmanad av ondskefulla Katta! ;-D Och detta är vad jag skall göra för att klara utmaningen:



Utmaningen går ut på följande:
1. Länka till den som har utmanat dig. [X]
2. Berätta sju sanningar om dig själv. [X]
3. Utmana sju personer i ditt inlägg. [/ ]
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen. [/ ] 



Sju sanningar om mig själv:

1. Jag är envis som en get. Har svårt att ge mig även om jag vet att jag har fel! (Vilket inte är allt för ovanligt)

2. Jag kan inte ljuga, inte ens för att skydda mig själv i de flesta fall. Jag är så dålig på det att det blir pinsamt när jag ens försöker. Dock är det så uppenbart att de flesta tycks missa det. Då kan man ju tänka sig att jag skall låta det vara, och vara nöjd med min bluff! -Men nej, jag måste då tala om att jag bara lurades..

3. Jag är mer eller mindre shoppaholic, prioriterar onödiga prylar framför att spara mina pengar eller åtminstone lägga dem på mat till mig själv. Dock aldrig så att jag prioriterar bort katternas mat!!

4. Jag är avundssjuk på alla som har barn och vill själv ha en egen knodd mer än något annat! Tyvärr vill inte min pojkvän detsamma (just nu iallafall) och jag antar att jag måste respektera hans vilja också!

5. Får jag inte som jag vill blir jag skitsur men vägrar att erkänna att så är fallet! Och absolut att det skulle ha något att göra med att jag inte fått min vilja igenom!

6. Jag är en stor gasboll, värre än Pumba! Det är nästan lite jobbigt och Andy brukar skoja med mig och säga att han inte vågar röka i närheten av mig om jag skulle explodera av alla gaser och glöden.

7. Jag har blivit pinsamt lat! Tror inte jag varit så orörlig på länge men det skall det bli bättring på! Hoppas jag! Hähä..

Sådär ja, det var väl inte så svårt?! ;-D

Nu till dem jag skall utmana, vet inte riktigt, får fundera lite mer över det men här är några iallafall:

Sofia
Emilia
Myzan
Annie

Ella

Får väl fylla på var efter. Om det är någon som vill bli utmanad har jag tre två platser kvar att fylla, så det är bara att säga till!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Kan man verkligen ha för många brandvarnare?

Egentligen tror jag hyresvärden borde stå för sånt, men dom är ju omöjliga att få tag på. Var bor du förresten? Du har säkert berättat men jag glömmer allt. =P

Gah, vilken svår utmaning, men jag ska försöka. =)

2009-03-02 @ 11:42:17
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: Emilia

Okej, ja, i en etta kanske det inte behövs.

Jo, jag bor vid kolonilotterna, världens fulaste utsikt, för de som äger dom verkar aldrig fixa fint, det är bara bruna buskar utan löv. =P

Ja, men då bor vi ju rätt nära varandra.

2009-03-02 @ 12:50:34
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: Anna

jag tror det där med att vara sjukt dåliga på att ljuga kan vara nån form av släktdrag.. tror varken du eller jag är särskilt skillade på den fronten... :P eller är jag tokigt fel ute? xD

2009-03-03 @ 17:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0