Var tog våren vägen?

Nu är det snö och kallt här igen, alla sköna, soliga dagar tycks lååångt borta! Får hoppas det blir varmt igen snart!

Har kommit på att jag sköter den här bloggen lite dåligt! Får helt klart bli bättre på det! Har knappt några recensioner alls, det enda jag uppdaterat varje vecka är bloggrecensionerna, och så kan jag ju inte ha det! Hähä..
Blir nog lite enklare sedan när jag byter Internet, så att jag inte behöver anpassa mig till efter klockan 19!

Idag blir det en sväng till apoteket mellan jobben, skall köpa ny ansiktskräm (Basiron 10%) och tabletter mot muntorrhet. Åååh, så roligt, inte!

Gårdagens recension av Knivlisa blev uppskattad, var ju tvungen att tala om för henne att hon bev första att nå högsta betyg och hon svarade!! -glad-



Var ju lite roligt att hon blev glad liksom :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0