Allting blev inställt

Usch så tråkigt! Hade sett fram emot att få träffa Sofia i torsdags, men då jag knappt sovit något under natten var jag alldeles för förstörd för att orka träffa någon, särskilt någon jag tycker om, då jag inte var så säker på att jag inte skulle vara retlig och grinig..

På fredagen hade Jani födelsedagskalas som jag även det sett fram mot, dock hade jag en hemsk magknip som gjorde att jag inte vågade åka, då jag ett flertal gånger under dagen varit nära på att kräkas av det onda.

Så det enda jag gjort hittils den här helgen och långledigheten är att vara hemma, tvätta, sova och ha riktigt aptråkigt!!
Hoppas dagen bjuder på lite mer roligheter, försöker få tag i Robin, för mitt bansai-skott var färdigt så vi skulle ses i helgen, har han tid i dag blir det att åka dit.
Vädret är strålande och jag har för avsikt att njuta ordentligt av det i dag, eftersom jag inte orkat göra det de föregående dagarna.

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch så tråkigt att du inte mått bra. Hoppas att allt är finfint nu!

Jag hade en bra valborg. Det kändes lagom ansträngande att bara gå och titta på brasan en kortis och sedan ta en fika hemma. Så jag är nöjd.

2009-05-02 @ 12:54:54
URL: http://lindawill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0