Ananasmelon

Japp, ni läste rätt! Finns något som heter ananasmelon!! Aldrig sett förut, men kanske bara jag som är lite efter?!
Nåväl, var ju bara tvungen att prova den (dumt, eftersom jag inte tycker om ananas) och jag måste nog säga att det var en liten besvikelse.. Enda skilnaden mellan vanlig vattenmelon och den här var färgen. Vattenmelon är röd och denna var knallgul! Annars smakade de precis likadant.. Lite lurendrejeri, om jag får säga det själv!




Föresten, grattis Emilia som fyller 22 i dag! :-D

Kommentarer
Postat av: Emilia

Låter väldigt mystiskt med ananasmelon...

Tack, tack och tack för ett fint grattis i bloggen! =)

2009-05-28 @ 11:53:29
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: Sarah, mamma i augusti.

haha,det låter ju gott iallafall.tycker då jag som älskar både vattenmelon och ananas;)

2009-05-30 @ 19:14:16
URL: http://sarahcharlottefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0