Arkiv X

FBI-agenterna Fox Mulder (David Duchovny) och Dana Scully (Gillian Anderson) är något beroendeframkallande. Fått halva säsong fyra av Andy (har aldrig i hela mitt liv laddat ner något, har andra som sköter sådant åt mig! Hähä..) och nu har jag tittat på ett par avsnitt per kväll, har endast ett kvar, sedan är det dags för påfyllning.
Okej att inte alla avsnitt är jättebra, endel är rent av tråkiga, men ändå är det något som gör att jag vill se mer och mer, dock skulle jag nog önska att jag fick även de första tre säsongerna, även om Andy tycker att de var dåliga.
Kommer ihåg när jag var liten, gick väl på lågstadiet och jag var tvungen att lägga mig klockan 20.00, dock började Arkiv X först klockan 20.30 eller om det var 21.00, så jag smög upp och gömde mig under mina föräldrars säng för att kika på Arkiv X tillsammans med storasyster som fick vara uppe mycket längre än jag.
Får väl erkänna att jag blev skiträdd ett antal gånger och drömde mardrömmar, saltvattenodjuret som åt upp en man som satt på toaletten kan jag fortfarande rysa över när jag tänker på (kunde knappt duscha eller gå på toa utan att vara livrädd och ha hjärtklappning i ett par år efteråt). Kanske fanns det goda skäl för mina föräldrar att inte låta mig vara uppe och titta på detta program, men vem har någonsin erkänt att en förälder har rätt i en meningsskiljaktighet?!



Bilderna hittar du [Här] och [Här]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0