Astrid Lindgren

Jag har tänkt påbörja ett nytt projekt, fast jag sätter nog inte igång förrän nästa år, men som till exempel mamma, syster och Andy, som läser min blogg och ibland behöver lite hjälp och inspiration när det gäller presenter till mig, så därför tänkte jag att jag skulle skriva om mitt lilla projekt redan nu, så vet ni för framtiden!
Jo, alltså, vad jag har tänkt är att börja samla på alla Astrid Lindgren-filmer, de gamla menar jag då, inga dåliga nyproduktioner eller tecknade, samt alla serier som gått, typ Emil i Lönneberga och Pippi Långstrump gick ju som serier och Vi på Saltkråkan. Se om jag kan snoka reda på alla dem på DVD, eftersom mammas inspelningar från TV inte är i bästa kvalitet och hon inte har spelat in alla serier och avsnitt!
Tror ni det är svårt att få ihop alla? De borde ju säljas, eller hur?
Nåväl, det är i alla fall något jag vill lägga pengar och energi på under nästa år! Inte jättelångt kvar, tiden går ju så ruggigt fort, så.. :-D



Kommentarer
Postat av: Linda

Varför just nästa år?

2009-05-05 @ 11:34:45
URL: http://lindawill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0