Återfunnet

Fick mejl i morse från supporten, de hade lokaliserat paketet och stoppat leveransen, som var på väg till en annan kund. De höll precis på att författa ett ursäktsbrev till mig när jag skickade min fråga. Tur jag har då!
De skall skicka det med rekommenderad post, så jag får det i morgon! Skönt!

Usch så orolig jag varit, har ju inte precis råd att kasta pengar omkring mig hur som helst (även om mamma tycker att jag gör det ändå), men detta var något jag faktiskt behövde till mitt projekt och mors dag! (Blev du nyfiken nu, mamma?)

Föresten, mina besökssiffror börjar stiga, sakta men säkert! Kul va!? Inte för att det betyder att jag har många besökare, men fler tycks hitta hit! :-D

Sedan får ni jättegärna slänga in en kommentar när ni ändå är här, vore skojigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0