Back at the office

Jaha, då var man tillbaka på kontoret då.
Telefonen har ringt större delen av de 26 minuter jag varit här. Dock ingen som vill prata med mig. Hähä..

Höll på att kräkas när jag cyklade till jobbet, det var inget vidare faktiskt, fick panik, näst intill, såg för mitt inre öga hur jag inte hann att stanna intill vägkanten och istället få allt över mig i motvinden som uppstår när man cyklar!
Mja, ni kanske kan tänka er hur jag menar, utan att jag går närmare in på saker och ting..

Inte varit så aktiv på bloggen på länge, men har haft lite mycket på sista tiden som snurrat runt. Endel av er vet ju, ni andra; jag hoppas ni har överseende! :-D

Nej, nu är det väl dags att fortsätta arbeta.

Kommentarer
Postat av: ävelicious

Du har väl inte missat nyheten på min blogg,

Du kan nu synas på den sötnos :)

2009-05-25 @ 10:24:24
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har mina föraningar, men det ska ändå bli kul att höra vad du har att berätta på torsdag. :-)

Kramar!

2009-05-25 @ 23:30:32
URL: http://lindawill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0