Dagens planering

I dag blir det nog en ganska händelserik dag, dock inte på ett roligt vis.

Först skall jag ju givetvis jobba färdigt, sedan blir det en promenix med Karla som avslutas med att dammsuga och torka golv hos mina föräldrar.

Och sen, förstår ni, skall jag städa hemma hos mig själv! Verkligen behövligt då jag har en massa skräp överallt som jag inte riktigt vet var det kommer i från, eftersom det inte fanns där för ett par dagar sedan. Och så skall jag köpa kattsand och skithuspapper med, så jag slipper använda näsdukar! (Andy tog det sista papperet utan att säga något, och jag har glömt köpa nytt varje gång jag varit på Netto.) Hähä..

Efter allt detta städande och slit får jag väl se vad klockan har blivit, räknar med att det inte skall ha blivit jättesent, så då blir det en sväng ner till Nautilus och köra lite kondition. Najsbajs! :-D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0