Dålig start

I dag har det varit en mindre härlig start på dagen. Sov dåligt, jättedåligt, i natt (fast jag vet i alla fall varför denna gång) och vaknade trött och inte alls utvilad. Givetvis stängde jag av snoozen och somnade om.. Vaknade först 20 i nio, då var det riktigt bråttom!! Men lyckades faktiskt göra mig i ordning och bli klar rekordsnabbt, så kom bara ett par minuter sent till jobbet.´Men jag hatar att stressa på morgnarna, och blir alltid på lika dåligt hummör!
Sedan så har jag massor att göra på jobbet, vilket är jätteskönt. Men eftersom Alex inte kommit än och det ringer ovanligt mycket på telefon har jag svårt att sätta igång, eftersom det är bokföringen som skall göras och blir man avbruten var och varannan minut är det risk att hela alltet blir fel, fel, fel! Något som inte vore sådär jättekul.
Har magont också, nästan som knip, fast inte riktigt, mer som om det är på väg att bli knip. Kan tänkas att det beror på smörgåstårtan, var väl inte laktosfri? Usch, nej, i dag är jag verkligen inte på humör att finnas till, skulle hellre dra mig tillbaka och gömma mig för världen en liten stund. Förkyld är jag också.

Som ni kanske märker har jag en riktig klaga på livet-dag. Tänker inte rita någon bild till, för detta är ett depp-inlägg som skall vara tråkigt!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Jupp, har linser på mig där =)

Men Glenn har nattsikte på kameran just då! Därför det ser lite knäppt ut..

2009-05-11 @ 11:26:04
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Stackare... Hoppas att dagen blir bättre sen :)

2009-05-11 @ 15:48:28
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: mio

men usch hoppas du mår bättre nu då!?? puss miobio

2009-05-11 @ 18:55:28
URL: http://miomarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0