Drakar

Hittade något mycket skojigt när jag var och handlade för ett par dagar sedan; Drakfrukt! Okej, får väl medge att jag fascinerades i första hand över namnet sedan utseendet som faktiskt har många drakatribut, bland annat fjällen och färgen. Jaja, det var väl det ända som påminde om en drake, men eftersom det utgjorde större delen av själva frukten får man väl säga att det var "många"?!
Nåväl, den smakade inte jättegott, såg ut som en megakiwi inuti och smakade inget alls i stort sett. Men nu har jag i alla fall en ytterligare erfarenhet och kan stolt säga att jag provat drakfrukt! Om någon skulle fråga, vill säga..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var mig en fin drake du ritat!

2009-05-17 @ 22:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0