En råtta i sängen!

Härom dagen när jag låg och pillade med datorn i sängen, kom lillkatten upp. Ur ögonvrån såg jag att hon hade något med sig i munnen, något stort!
Dock släpte hon tinget hon hade i munnen innan jag hann vända mig om och kom fram tomhänt. Därför var jag ju tvungen att se efter vad hon lämpat av längre ner i sängen. Det visade sig vara en stor RÅTTA!!
Tur för mig att jag bara har innekatter, så råttan hon hade var den stora mjukisråttan hon fick för ett par veckor sedan, trodde nog faktiskt att den var för stor för henne att släpa runt på, titt så fel jag hade!! :-D



Kommentarer
Postat av: Linda

När Tuls (vår katt) var liten lekte hon med en gosehund - som nästan var större än henne. Hon bet honom i nosen och drog honom mellan benen när hon gick... Om du förstår hur jag menar. :-P En rolig syn var det i alla fall.

2009-05-15 @ 22:33:50
URL: http://lindawill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0