Framkalla foton

Är det någon som vet ett enkelt och smidigt sätt att framkalla många foton? Grejen är att när jag lagt in bilder via Picasa, har det sedan, efter flera timmars laddning av filerna, varit fel på sidan och de har inte sparats på mitt konto.
Nu undrar jag därför om någon har något förslag, som innebär att relativt enkelt föra över bilder till någon fotosida som kan framkalla bilderna utan att det skall behöva ta många timmar att lägga in bilderna och sedan inte fungera?
Usch, blir  så trött på det här! Försökt två gånger, första gången tog nio timmar, andra uppemot fjorton, för att sedan inte fungera!
Ni kanske förstår min frustration?!

Nåväl, hoppas att någon av er som läser detta har något konstruktivt förslag att ge, jag vore ytterst tacksam! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0