Hungern driver mig till vanvett!

Usch, jag orkar inte tänka, är så hungrig så jag mår illa och har ont i magen!!! Vet inte riktigt vad jag skall ta mig till! Tur för mig att Alex är på väg till kontoret med en matlåda thaimat till mig i alla fall.. Ja han har ju en till sig själv med, så klart ;-P

Vädret ser ut att bli bättre, molnen skingrar sig och solen kikar fram. Hoppas det blir fint till i morgon för då ska Linda och jag äta glass på Halvar igen! :-D Om inte något dykt upp som ger henne förhinder, vill säga.. :-)

Nää, nu skall jag räkna minuterna tills Alex kommer tillbaka, vilket jag hoppas är mycket snart.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Det ska spöööregna imorgon, tyvärr.

Jag hade med hoppats på sol just imorgon, men icke.

2009-05-27 @ 17:46:11
URL: http://emiliaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0