Ingen festival?

Åååh, varför måste Arvikafestivalen vara så tidigt? Jag trodde det skulle vara i mitten på juli men det är ju i början! Just en av de två veckor jag inte kan få ledigt, eftersom Alex har semester då. Så typiskt! Men får väl se vad som går att göra åt saken, kanske går att fixa på något sätt. Handalr ju bara om 2-3 dagar som jag behöver vara borta, samtidigt som Alex och jag skulle ju kunna göra så det bara blev två dagars frånvaro. Då kanske det skulle funka?
Får helt enkelt prata med chefen om det och se hur det blir. Skulle ju vara roligt att åka, eftersom jag inte varit där på så länge!


Bild från Arvikafestivalen.se

Kommentarer
Postat av: Susanne

Du maaaaaaste forsoka ordna det fiia!!! Alltsa det hade varit sa jaavla kul 0o ga pa festivalen tillsammans igen:) hoppas hoppas hoppas !!!! Alex far fan rycka in. haha. Ses ju snart nu ju:))

2009-05-11 @ 12:43:07
URL: http://suussies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0