Inget klänning-provande

Emilia ångrade sig, eller snarare, kom på att hon inte vågade låna någon klänning av mig, så hon kommer inte över och provar nårga idag.. Hähä..
Nåväl, jag sa att min garderob står öppen för henne om hon ångrar sig..igen... ;-P

Så blir att spendera dagen med Andy, försöka få med honom ut i solen så vi får njuta lite av vädret!

Mina föräldrar erbjöd sig att agera stödlinje åt honom under hans tid tillsammans med mig, snällt va?! Haha.. Härliga, snälla föräldrar man har, va?

Nåja, nu skall jag underhålla gnällspiken, skriver väl kanske mer i kväll sedan! Har allt endel att publicera, bland annat ett jättegott recept.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha, Emilia-fegis! =P

Hittade inte mycket på stan men har inte gett upp än... men du är jättesnäll som erbjuder dig att låna ut. =)

Kram

2009-05-17 @ 16:18:15
URL: http://emiliaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0