Internetstrul

Jaha, där satt jag, fixade bilder och gjorde fina kollage och såg fram mot att lägga upp allt, men vad händer? Joo, mitt nesla internet ville inte fungera!! Och oteknisk som jag är, ville jag ju inte pilla själv, eftersom jag är bäst på att ha sönder saker.
Får se om Andy kan lösa mina problem och få det att fungera igen, han använde ju dongeln i veckan, så kan ju inte vara den det är fel på, eller?

Nej, jag är fruktansvärt oteknisk, I admit it! :-D

Nåväl, får se om mina efterlängtade uppdateringar visar sig i kväll då.. Häähä.. Efter jobbet skall jag i alla fall leka med Linda, får se om det blir fika eller glass, vi har inte bestämt oss än mer än att jag bjussar, eftersom hon fyllde år nyss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0