Jag är inte alls rik!

Berättade för Andy i går att jag skulle ge min syster en mobil och en kamera i födelsedags present (bild får ni kanske se efter födelsedagen den 23:e maj, jag vet nämligen att hon läser här!).
Varpå han utbrister: -Alltså, hur rik är du egentligen?!
Jag är inte alls rik, jag är fattig, nästan som en kyrkråtta! Men det är ju inte varje år man fyller 25, eller? Och det måste ju firas med något speciellt, särskilt när det handlar om ens syster!
Dessutom var det ju lite lurt med det där också, något jag heller inte tänker tala om än ;-) Men jag vill ju göra söstra mi nyfis. Mohahhaha..

Föresten har jag hittat ett ställe att framkalla bilderna på som, om de inte luras med dolda avgifter, är jättebilliga! Och dessutom tar det inte lika lång tid att ladda upp bilderna som förra stället, trots att det är genom Picasa. Vet förvisso inte om det blir fel även på denna sida, som många andra man öppnar upp genom Picasa, det återstår att se. Törs inte lägga in några bilder innan det är färdigt, vill inte göra något som kanske kanske kanske (dock inte det minsta troligt) kan förstöra uppladdningen. Hade ni trälat med denna evighetsuppladdningen hade ni förstått varför, om ni inte redan gör det!

För övrigt i dag har jag börjat med min scrapping, beskurit de bilder som jag hade hemma och vill göra något fint med. Så nästa steg blir att planera utformning. Skoj, skoj! :-D

I morgon skall jag leka med Sofia runt lunch, och på eftermiddagen kommer Andy, köpte en fläskkarré förut, 510g för 15 rikesdaler, som vi skall grilla i morgon, tänkte vi! Färdigkryddad var den också.. Mumma.

Föresten, jag upptäckte en sak förut när jag läste igenom några gamla inlägg, jag använder störande mycket utropstecken, måste nog tänka lite på det i framtiden när jag skriver.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter ju väldigt billigt, men med tanke på hur stor konkurensen är så kan det nog stämma. Du får säga till om bilderna blev bra sedan!

Kul att du tycker att det blev bra! :-)Jupp, det heter beskurit. Och det bästa tipset är att scrappa på, man lär sig ganska snabbt. Jag brukar försöka tänka på att det inte ska spreta för mycket med färgerna, att det ska vara någon tanke. Men det är schyst att blanda olika typer av material, eller i alla fall olika typer av papper... Bara fantasin sätter gränser... :-P

2009-05-03 @ 11:54:35
URL: http://lindawill.blogg.se/
Postat av: Anna

Du och mamma är onda. Nu kommer jag gå runt o fundilera fram tills dess ju! XD JAG HAR INTE TID AtT TÄNKA! Jag måste jobba nu. Och plugga sen. Bah!

2009-05-04 @ 12:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0