Jag har lösningen!

Alltså, nu har jag varit i farten och funderat och diskuterat med mig själv, igen! Och kommit fram till följande;

-Alltid när någon säger; Det här smakar ju bajs!! Finns det alltid någon viktigpetter i närheten som tror sig vara skojig genom att utbrista: Jasså, har du ätit bajs någon gång!? Och till regeln hör att person ett blir generad och tappar målföret och säger: Nääej, men eeh.. Du vet.. Och så har viktigpettern vunnit!
Men, jag har kommit på grejen. Alla har väl någon gång missat att det är slammsugare i farten eller att det luktar exkrementer från toaletter osv och andats med munnen innan man upptäckt snuskerierna!? Alltså, lukt är ju, som bekant, minimala partiklar som sätter sig i porerna i näsan och samma princip borde väl då gå att sätta på när man andas med munnen och känner smaken av luften, i det här fallet bajs! Det må vara otrevligt och äckligt att tänka på men så är det, och därför kan man sanningsenligt hävda att det smakar just; BAJS! Utan att för den skulle ha suttit och fiskat i toaletten efter godbitar! (Skoja!!)

Haha, där ni, nu fick ni något att svara den där viktigpettern nästa gång han säger något dumt! ;-P

Jaa, sådana här världsproblem ser jag alltså till att lösa när jag inte har något bättre för mig, vilket jag sällan har!



Kanske ska jag varna känsliga läsare först också?!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Bajs e väl inte så farligt.. yök

2009-05-09 @ 03:36:07
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0