Katt-toalett

Hahahaha, såg den roligaste grejen på länge: Lär din katt gå på den riktiga toaletten i annonserna som ploppar upp under inläggen! Ojnevojne, vilken grej! Tror faktiskt inte att jag skulle vilja att mina katter kilade in och blockerade toaletten för mig, vi trivs bra med olika ställen att urinera på. Möjligen att lillen är lite nyfiken på stora toaletten ibland, men än så länge har hon inte gjort någon riktig ansats att försöka sig på den!


Man kan ju undra vart världen är på väg om man behöver en sådan här nu för tiden!?

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha, den där ville Micke ha till Pixie men så kom vi på att man kanske inte blir så glad om man går upp kissnödig mitt i natten och så är det upptaget, av en katt! =P

Sen undrar jag hur de ska kunna spola. Haha!

2009-05-18 @ 20:02:56
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: Linda

Hejsan!



Vilken fin blogg du har!



Södertäljekatthem bloggar också! Vi bloggar om hemlösa katter som vi försöker hitta ett kärleksfullt hem åt!



Följ gärna deras resa på vägen till ett nytt hem! Bloggen är från kattens perspektiv på att se saker och ting. Rolig läsning!



Hjälp oss gärna att sprida bloggen, så kan vi hjälpa fler katter att snabbt få ett hem!



Hejsan!



Vilken fin blogg du har!



Södertäljekatthem bloggar också! Vi bloggar om hemlösa katter som vi försöker hitta ett kärleksfullt hem åt!



Följ gärna deras resa på vägen till ett nytt hem! Bloggen är från kattens perspektiv på att se saker och ting. Rolig läsning!



Hjälp oss gärna att sprida bloggen, så kan vi hjälpa fler katter att snabbt få ett hem!



http://kattsidor.blogspot.com/



www.sodertaljekatthem.se



Mvh/Linda

2009-06-01 @ 09:38:35
URL: http://kattsidor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0