Knäppgök?

Ibland undrar jag lite äver mitt sinnestillstånd.
Som i natt, kunde inte sova, kände att jag hade en smula överskottsenergi (kan nog ha varit äppeljuicen jag drack alldeles för sent på kvällen) och tänkte där vid två-snåret att, ptja, varför inte diska det där berget och se om det funkar.
Sagt och gjort, klockan två i natt stod jag och diskade för fulla muggar, inte för att jag kunde somna sedan i alla fall, men efter en stunds läsande slumrade jag till någon timme innan det var dags att vakna igen, och igen och igen..

Men vem ställer sig egentligen och diskar mitt i natten när man skall sova?! Måste vara det där tipset mamma gav mig om att tänka att "somnar jag inte om en kvart så går jag upp och städar toaletten", vilket, enligt henne, är så tråkigt att tänka att man somnar på stört.. Hjälpte tydligen inte för mig..

I dag är vädret strålande och luften känns behagligt varm, tyvärr jobbar jag till 17, så blir väl inte mycket njuta av det, men men.. Presiennerna är uppdragna så jag kan i alla fall titta ut och förundras!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Robin

Hej Fia, här är priser för Kolmården, det första är för vuxna och det andra är för barn, för att se mer om priserna gå in på: http://www.kolmarden.com/Besok-oss/Priser/Entre/



Djurparken - 245kr 145kr

Djurpark + Safaripark 1 dag - 295kr 185kr

Djurpark + Safaripark
2 dagar - 420kr 265kr

Safariparken (med egen bil) - 140kr 100kr

Årskort - 590kr 390kr







2009-05-21 @ 21:50:39
URL: http://catwalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0