Lång, grå dag

I dag jobbar jag till klockan 18, måste kompa tid så jag kan vara ledig 22:a maj. Dagen har varit fylld av arbete då det är fakturadag i dag, vilket varit skönt, tiden går lite fortare då! Dock är det en och en halv timme kvar och det känns lite segt! Eftersom jag är färdig med allt och så är det så tråkigt väder ute, grått och regnigt, vilket jag inte direkt blir piggare av. Så ska jag cykla hem med, hoppas det inte blir samma skyfallsväder som i går lagom till dess.
Hade tänkt träna i dag klockan 18.30, men hinner ju inte hem och ner till Nautilus i tid, så blir inget. Får försöka komma iväg i morgon och köra lite kondition eller något. En smula omotiverad just nu men hinner väl kanske bli mer motiverad lagom till träningsdags i  morgon!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0