Modellande

Jag har lekt fotograf och mina kära modeller har varit mer och mindre samarbetsvilliga, dock lyckades jag minsann fånga dem på några bra bilder tillslut! Enjoy..

Charlieboy, hon är inte lika intresserad av att bli fotad som förr om åren då hon var en riktig linslus. Kan inte riktigt fatta att hon blir 11 i år!





















Charmtrollen, alltid med när kameran åker fram! Li älskar att ligga på papper och här har hon hittat min pizzakartong som jag använt för att beskära bilder (oanvänd, Scrapbooking-butiken använder dem att skicka papper i).
Cleo är något mer normal och softar i soffan eller i Lis famn. Aaaww, mina små älsklingar!!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0