Nu ni, nu SMÄLLER det!!

Woohoo, äntligen är det dags! De ringde från Addoc Hospital för ett tag sedan och gav tider och instruktioner inför operationen, så onsdagen den 3:e juni klockan 14.30 skall jag opereras!! Vilket alltså innebär nu på onsdag, mindre än en vecka kvar! Kan knappt bärga mig, och hur tusan ska jag, som redan sover så dåligt, kunna lugna ner mig och sova nu?
De sa att jag skall tvätta mig med Descutan som finns på apoteket, två gånger under dagen innan operationen, så det får jag väl se till att göra. Dock glömde jag att fråga hur lång tid det skulle ta, men gissar på någon timme eller så. Jag menar, det ska ju bara skäras lite ;-P Hähä..
Jo då, så nervös är jag, men skoj ska det bli att se hur resultatet blir sedan, efteråt. Och så går det ju att förbättra ännu mer sedan med laser.
Mamma och pappa följer med som stöd och skjuts, vilket känns skönt, vågar inte åka dit själv. Jag menar, de kanske äter mig till middag eller något?!
Jaja, jag är väl en smula nojig, ok?
Vet inte än om jag skall vänta med att visa resultatet tills allt är klart, blir ju bara en fjärdedel på onsdag, eller om jag skall visa steg-vis, så ni får se redan efter onsdagen (när det läkt givetvis, så tar väl någon extramånad) eller om ni får se om ett år eller vad det nu kan ta att göra allt. Kanske är klar redan i höst, vem vet?
Nåväl, wish me luck! :-D

Kommentarer
Postat av: Jonesy

Underbart! Grattis gumman! Nu är det äntligen dags alltså... Det kommer gå asbra ska du se :D

2009-05-29 @ 13:34:53
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/
Postat av: Linda

Härligt att det blir så snart. Jag håller en tumme! Tack för i går förresten! :-)

2009-05-29 @ 13:37:07
URL: http://lindawill.blogg.se/
Postat av: Emilia

Man är ju lagom nyfiken på vad du ska göra egentligen... vad det än är så hoppas jag det går bra! =)

2009-05-29 @ 21:19:06
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: Anna

Det kommer gå superbra gumman! Håller tummarna för dig här i storstan! :D Blir kul att se sen när jag kommer ;)

2009-05-31 @ 19:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0