Prenumeration

Alltså, jag vet ju att ni är endel som läser min blogg mer eller mindre dagligen, är det då inte lättare att bara, ptjaa, så att säga, börjar prenumerera på den?! :-D
Ja okej, jag vet, jag är en smula fjantig, men det ser faktiskt rätt fisigt ut med bara tre prenumeranter, så vore ju skoj med några fler.. Inte för att jag inte är glad att det finns hela tre stycken som tycker att det är värt att prenumerera på min blogg, för det tycker jag fakstiskt att det är, men ni vet, vi I-landsmänniskor vill ju alltid ha mer och jag är då minsann inget undantag skall ni veta ;-)

Så klicka nu på ikonen här längst ner i inlägget och börja prenumerera, så blir jag glad! -be på mina bara knän- (Hhäähä, nej, så desperat är jag inte!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0