Rusningstrafik

Inte bara på vägarna är det rusningstrafik, min mobil har även haft en sådan den här morgonen, från en massa (okej, kanske inte massa, kanske inte rusningstrafik, men det brukar aldrig ringa någon på morgonen så två är mycket!!) viktiga människor som velat boka in tider för diverse saker.. Och det har ju varit tacksamt.

När jag cyklade till jobbet i morse fick jag stanna vid varenda vägkorsning för det var så mycket trafik, och jag cyklade inte på en enda huvudled så jag hade ju inte förtur precis heller.. Surt.. Och så blåste det så fruktansvärt med! Men det är nog bara bra, för då tränar man ju mer ;-P

Jag vet, ni har hört den här visan väldigt länge på senaste tiden, men jag mådde skit i går, kände mig som en uppblåst ballong med magknip, ni vet som när man är full av gaser men inga sådan ville komma ut ur någotdera hållet så jag la mig vid 20,30-21,00 för att försöka bli av med det till jag vaknade på morgonen. Som ni kanske förstår hann jag ju då inte skriva något..
Har inte ens satt på datorn sedan jag kom hem i söndags, så dålig har jag kännt mig..

Nu skall jag ju inte sitta här och klaga, utan jobba.. Kanske kan bjussa på en bild också! :-D



Kommentarer
Postat av: Emilia

Visst är det roligare att läsa en blogg med bilder, det tycker jag med. Synd att blogg.se har så seg funktion för att lägga in bilder bara, så mycket klickande.

2009-05-27 @ 10:52:37
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ja, så brukar jag göra men tycker det går segt ändå. Vore smidigare om man kunde lägga in fler samtidigt.

2009-05-27 @ 11:37:52
URL: http://emiliaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0