Sårad

Alltså, jag vet inte riktigt vad det här är men jag har fått små sår som kliar över båda benen, endel är rätt stora andra bara som små bett, som om jag hade loppor eller något hemma! Men var skulle jag få sådana ifrån?
Mina katter är 100% innekatter, den ena har aldrig varit ute överhuvudtaget och den andra vägrar gå ut och klättrar upp för benen på en om man försöker!
Jag kan verkligen inte förstå var de kommer ifrån de här såren, och de är ju centrerade till bara benen, vilka loppor håller bara till där, liksom!? Obehagligt är det också, kliar och håller på.
Senast i morse lyckades jag få ett blödande sår, märkte det när jag var på väg ner för trappen att något rann längs med benet och kollade och där var fullt med blod, från ett yttepytte hål!
Någon som vet vad detta är? Man blir ju lite orolig när man hittar en massa sår på sig själv och får nya rätt vad det är!! Hittade första såret i går och i morse hittade jag en massa fler!
Snälla, någon, hjälp? Jag vet ju inte vad det är, tänk om jag har böldpest?! (Okej, jag skall sluta vara så överdrivet hypokondrisk men man blir ju faktiskt en smula rädd av det här!)



Kommentarer
Postat av: Jonesy

Jag är superstressad över skolan, men annars är det bra :)



Måste ju passa på att grattulera också är klart ;) Det kommer gå asbra det där!



Kram

2009-05-14 @ 10:21:04
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/
Postat av: Emilia

Men grattis, hallå!

Fy vad skojigt för dig. =) Hoppas jag inte avslöjar något hemligt bara genom att kommentera här.

Oj, vad skoj. Nu längtar jag bara ännu mer till det är min tur.

Och ja, brandvarnarna är uppe och fungerar utmärkt. Blinkar så fint varannan minut. =P Tack!

Kram på dig!

2009-05-14 @ 18:18:58
URL: http://emiliaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0