Singing in the rain

Cyklade till jobbet som vanlligt i morse, droppade lite grann när jag lämnade bostaden men snart vräkte regnet ner i stora droppar (kluttar).
Kännde mig som en dränkt katt när jag kom fram för fyrti minuter sedan, och jag är fortfarande en smula fuktig!!

Bokade in ny tvättid i dag, eftersom jag struntade i att tvätt i går så får jag snällt tvätta på onsdag i stället. För på torsdag beger vi oss till Värmeland du sköna! Najsbajs :-D
Skoj att träffa endel av släkten med, höra om Surrans resa till Asien och en massa länder där bort i.

Känner mig inte vidare motiverad att arbeta, är trött, mår lite illa och så har jag något molande i huvudet, inte värk men obehagligt i alla fall.. Nåväl, blir väl inte bättre av att sitta här och gnälla i alla fall, så får väl försöka rycka upp mig då.

Kommentarer
Postat av: Linda

Så spännande!!! Let's go to Halvars! :-D

2009-05-18 @ 10:35:23
URL: http://lindawill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0