Spårlöst Försvunnen

Jaha, hämtade ut ett paket i dag, jätteglad som jag var kunde jag knappt bärga mig till jag kom hem innan jag slet upp det. Efter lite mat och läsning började jag fundera över innehållet i paketet och insåg med fasa att det var fel paket jag betalt för!! Det jag fick var något jag sedan länge betalat och nu fick jag även betala postförskottet på varan det skulle vara!!!
Åkte ner till Ica för att se om det kanske var så att de skickat två försändelser med samma kolli-id, men de kunde inte hitta något utan rekommenderade mig att höra av mig till företaget för att se vad som hänt. Vilket jag redan gjort. Får se vad de har att säga, och ojnevojne vad arg jag blir om de kräver mig på slantar ytterligare en gång!

På tal om slantar, jag får inte glömma att ta ut pengar till mor min i morgon, då jag är skyldig henne pengar och har lovat att ge tillbaka dem snarast.

Nä, nu skall jag nog gå och sura lite till.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0