Velfisen!?

Hahaha, jaja, förlåt Emilia, att jag har roligt på din bekostnad men lite skoj är det ju faktiskt!!

Nu blir det klänningsutlåning i alla fall, hoppas jag får se bilder på sen hur det satt?! :-D Skall träffa henne en snabbis klockan 18 och lämna över klänningarna så får jag hoppas att de passar sedan och hon bli nöjd, velfisen! ;-P Muhahahah


Jag har tagit blodprov i dag, och som vanligt måste man göra det på fastande mage, alltså ingen frulle, inget drickande. Och jag cyklade, kom fram, trött, hungrig och jättetörstig, men inte fick jag dricka något vatten inte!
Köpte en köttbullesmörgås efteråt men den var inget god, så jag kastade halva. Och så köpte jag en Långa Farbrorn med hallonsmak!! Åååh, min favorit Sia glass! Hähä.. Halva priset både på smörgåsen och glassen, tackar man ju inte nej till! Så under 40 kronor för smörgås, 50 cl dricka och glass, inte dåligt för att vara sjukhusbutiken.

Blir ju att jobba eftermiddag här på xCash i dag, sedan en sväng till kontoret innan jag skall möta Emilia..

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag är en VELFIIIS!

Haha. Men det bjuder jag på. =P

Vad skönt det ska bli för alla när detta bröllop är förbi, hehe.

Vi ses om en timme!

2009-05-19 @ 16:54:12
URL: http://emiliaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0