Äntligen Torsdag!

Så härligt att det äntligen är torsdag. Veckan har gått jättefort som vanligt, och ibland får man nästan panik, så mycket att hinna med på så kort tid. Men ändå skönt att det redan är dags för helg. Andy och jag skall handla fredagsmat efter jobbet i dag. Får se vad det blir för gott! :-)
Och så är det dags för knytis igen i helgen, med Emma och Linda. Denna gång är det min tur att inhysa dem, och jag skall dessutom bjussa på efterrätten. Kommer bli en liten specialsurprice! Mohahahha.. Dock har jag inte gjort detta innan, så de kommer även att bli mina små försökskaniner, men jag har ännu inte hört några protester, så jag tar det som att de ställer upp.

Mitt skrivbord här på jobbet ser ut som ett bombnedslag och det känns inte som att jag någonsin kommer ikapp, har så stora projekt att avsuta nu innan jag lämnar över till vikarien. Och jag får bara mer och mer som dimper ner på mitt skrivbord, kan nästan undra om chefen gör så för att han tycker det är roligt, och dessutom inte vill ha alla papper på SITT skrivbord!? Hähä.. Nähä, dags att sätta fart, om en timme skall jag vara klar med typ 100 ordrar, så bara att bita ihop och se glad ut, även om ryggen smärtar av att sitta såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0