Är det inte en besvikelse?

Tänk er att ni sett fram mot morgondagens frukost. Så äter någon upp din risifrutti som skulle varit höjdpunkten av denna frukost. I stället får du lov att ta kall risgrynsgröt från en korv, med en liten, liten klick sylt. Tänk er också att er goooda ost är slut, och ersättaren är något mindre smaklig (ganska mycket mindre, rent äcklig) så ni får liida er genom frukosten, som skulle varit så god! Blir man då inte besviken?
Okej, nu skall jag erkänna en sak för er: jag är mycket pipplig och jobbig när det kommer till mat. Min tycker inte om-lista är överlägset längre än min tycker om-lista. Så jag är inte lätt att blidka vid matbordet.
Och osten kanske var extra äcklig för att jag fick ta översta skivorna, de brukar inte vara lika goda som resten av osten, enligt tidigare erfarenheter. Men min risifrutti är nästan oförlåtlig, den kan jag inte ursäkta i första taget! Särskilt som jag inte ens tycker om vanlig risgrynsgröt (risifrutti smakar inte alls likadant!!).
Nåja, han gjorde så gott han kunde, och det är ju inte Andys fel att han har dåligt minne. Det är inte honom jag är besviken på, utan min frukost. Nu har jag dessutom ont i magen, för jag åt för mycket risgrynsgröt, och jag är visst laktosintollerant. ;-P Näähä.. Jobba var det ja. Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Katta

Hallå kan du inte ta och berätta lite hur du mådde efter vaccinationen? jag är ju fortfarand splittrad :p kramen

2009-11-06 @ 11:40:53
URL: http://sagasmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0