Bio i kväll

I kväll skall Andy och jag gå på bio, det blir att se New Moon. Blivit endel bio på senaste tiden, försöker jag möjligen kompensera för mitt dåliga biobesökande tidigare som ledde till att en gratisbiljett blev utgången?! Hmm.. Eller så är det bara så att det varit mycket sevärt på senaste tiden och att vi inte kan hitta på mycket annat med magen min.. Är ju inte helt upplagd för vilt festande och långa promenader..
Hade tänkt göra endel uppdateringar nu men klockan tickar och jag skall med 4-tåget till Linköping, har inte packat nattaväskan än.. Dessutom har jag larvigt ont i ryggen efter att jag varit på OBS! Stormarknad med far min. Så får vl bli i morgon i stället, och tro inte att jag glömt den utlovade magbilden heller.
Hrrmm. Måste hitta en bättre plats att sitta vid datorn, funkar inte med soffan, gör för ont i ryggen, men verkar så tråkigt att sitta i matrummet.
Nåväl, trevlig lördags kväll önskar jag er i alla fall! :-)

Kommentarer
Postat av: The Lyrics Of My Life - En ung grabb som skriver poesi

The Lyrics Of My Life - En ung grabb som skriver poesi.



Det finns dagar som är som trappor, man måste välja om man ska gå upp eller ner. Det känns som jag har fått alldeles för många trappor så det är värt att lägga ned lite tid på att skriva om vilket håll man gick eller ska gå. Dels för det känns skönt att få ut alla tankar och känslor och dels för att alla val jag gör är minnesvärda. Det är det som gör mitt liv..



Nu är bloggen tillbaka, med nytt utseende och ännu mer poesi.

Så besök gärna, läs lite och kanske så kan du berätta vad du tycker.



http://thelyricsofmylife.blogg.se

2009-11-30 @ 13:58:03
URL: http://thelyricsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0