Facebook!?

Är det en sak jag inte kan förstå så är det denna Facebook-hysteri! Till och med min mamma tjatar på mig att gå med! Varför kan jag bara inte få välja själv och då välja att inte vara med? Allt jag känner kring detta lilla fenomen är ny tappning av Lunarstorm som har nått ut till fler, och dessutom är internationellt. Men ärligt talat, vad är grejen, samla så många vänner man kan (som man över huvudtaget inte pratar med / vil prata med) och låtsas att man är skitpoppis. Man äger ju inte ens rätten till sina egna bilder man lägger upp! Hur kul är det då?!
Nej ni, ni kan sluta tjata på mig om att skaffa Facebook, för det kommer aldrig hända! Hähä.. Så det så!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det är väldigt roligt. Anonym

2009-11-11 @ 12:34:03
Postat av: Therese

Jag gillar facebook för att det håller mig uppdaterad om vad som händer i stan och sånt, var jättepraktiskt på den tiden jag festade en massa :)

2009-11-11 @ 12:45:20
Postat av: Beelzebjörn

Word.



Facebook går bort.

2009-11-11 @ 19:56:01
URL: http://outad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0