Folieinbakad lax med quinoa.

662ccf915bc97e4887241f5ce2fe7478.png

Folieinbakad lax med quinoa.


Kommentarer
Postat av: Susanne

TAACK fia, men fy fan vad fuuul bilden är, moahahah, men den är väl rolig va?? Lr kan jag verkligen ha den?? Tänkt om kerstin är inne o får en hjärtinfarkt?? Ditt inlägg var roligt, gulligt men också Pinsamt, haha:P men Jaaa, jag är väl medveten om stavandet:S men ska bli bättring som du sa:) O det är klart att jag kommer när ungen har kläckt ut, kommer komma fortaren än nånsin=) skulle gärna kommit innan, kan kolla på det. Men blir nog svårt men värt att kolla=) Puss på dej o bebben så länge från lilla mig

2009-11-04 @ 22:36:21
URL: http://suussies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0