Frukost-tajm

Aaah, jag är så hungrig! Men nu är det i alla fall dags för frukost! Blir en kopp citronte, en halv lingongrova-smörgås med ost och gurka och så en risifrutti med hallonsylt. Mums! :-) Har lite svårt att äta smörgås på morgonen, så därför kör jag på risifruttin, den mättar också väldigt bra. Sedan är det dags att stoppa fakturor i kuvert. Skojskoj..
I kväll blir det systermys, vet inte vad vi skall göra, men blir väl att käka något och snacka bajs, typ. Och på fredag ska Andy och jag fixa i lägenheten. Försöka få i ordning på allt som är kvar.
Och vet ni vaad? I går när jag kom hem, trött och sliten, vid halv åtta, kände jag en distinkt doft av rengöringsmedel. Tänkte att Andy lekt med flaskan igen, så som han gör ibland, men så gick jag in på toaletten och såg att den var skinande ren, och köket blänkte det med! Då hade min finaste tagit tag i lite städning medans jag var i väg och jobbade! GUD, så underbart det var! Och här för någon dag sedan dammsög han hela lägenheten också. Vad har jag gjort för att få en så underbar karl!? :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

På Väven. :-)

2009-11-05 @ 10:30:09
URL: http://lindawill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0