Kissobajs

Kommer precis från toaletten, tycks bli så att jag nog får tacka för mig i dag. Kräkts upp frukosten, känner mig febrig och har fortfarande magknip. ATTANS!! Jag orkar inte mer.. Vill vara liten och ligga hemma och så någon som stryker mig över håret och tycker lite synd om mig. För nu vill jag faktiskt mest bara gråta. Jag kan förvisso glädja mig åt att medicinen fungerar mot min sura mage, men varför fortsätter jag då att kräkas?
Hoppas i alla fall att om jag går hem nu och vilar, blir kry nog att arbeta på eftermiddagen. Usch, det är nästan tur att jag hoppar på föräldraledigheten redan 1:e december, så som jag håller på. Är bara tjugo dagars arbete kvar, sedan kan jag kräkas bäst jag vill, för då förlorar jag ingen inkomst på det i alla fall..

Nej, dags att ringa chefen och tala om att jag visst blidde lite sjuk här på jobbet..

Kommentarer
Postat av: syster yster

Typsikt att jag är alldeles långt borta så jag inte kan ge dig stryk! Du kan få lite internet stryk istället kanske... stryk stryk Hade gärna tagit hand om dig o matat dig och bäddat ner dig om jag varit i krokarna!

2009-11-10 @ 17:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0