Lärar-Fiia?

I dag kommer vikarien hit för att lära sig hur utfaktureringen funkar. Har inte riktigt lagt upp dagen, så får se hur det går.. Men tänkte i alla fall att det är bättre att jag sitter med och att hon får sköta jobbet, man lär sig ju mer när man gör saker rent praktiskt och inte bara tittar på någon som gör. Dessutom brukar det bli förbaskat segt av att bara titta på så man snart försvinner någon annanstans, då är det bättre att hon får vara aktiv och jag hjälpa till. Tror jag bestämt. Och jag vet inte riktigt om jag skall förbereda med alla papper eller visa var man hämtar dem ifrån. Jag tycker nog det är bäst att hon är med när jag skriver ut dem eftersom de kan vara knöliga att hitta! (Jag gjorde det inte, när jag satt själv med det.)

Någon som har bra tips och råd för hur man lär ut sitt arbete bäst, till den som skall komma efter?

P.s i morgon kommer ni få en full uppdatering från gårdagens äventyr, de är alldeles för smaskiga för mig för att inte försöka klämma ut någon medömkan ur ;-P Muhahahhaha.. Kan vara så att det kommer redan i eftermiddag, men bättre att sikta på i morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0