Lite magiskt

Under dagen har jag känt något helt underbart: nämligen en liten kroppsdel som envisas med att sticka ut från sidan av magen hela tiden. Tror det är en häl eller något, låter rimlgt eftersom det är vad de brukar trycka ut genom magen. Visst, det gör ganska ont när den håller på och rumstera om där inne, men fy sjutton så häftigt det är! Tänk er att känna ert eget barn där inne, och verkligen se hur den rör sig, och så nu även kroppsdelar som sticker ut så pass att hade inte huden varit så spänd hade jag nog kunnat ta tag i dem. Jag försökte faktiskt, men som sagt, huden är för spänd. ;-P Åååh, jag längtar ihjäl mig efter den där lilla skruttungen. Vill att det skall vara slutet av decemer NU! Fast tiden går så fort numer så är väl alldeles för snart där med. Nästa vecka redan är det dags för föräldragrupp och veckan därpå går jag mina sista dagar på xCash till mötes. Helt otroligt!

Kommentarer
Postat av: Jonesy

Så coolt!

2009-11-19 @ 14:38:08
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/
Postat av: E M M A

40 dagar kvar nu Fiia! ohhh jag längtar efter att få köpa något gulligt klädesplagg till den lilla :)

KRAMAR

2009-11-20 @ 13:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0