Skitinternet

Blir man inte bara SÅ irriterad när internet inte gör som man vill? När saker laddas upp jättesakta eller inte alls. Och är det inte så att detta inträffar oftast de gånger man har ett viktigt ärende, något man måste göra? I alla fall har jag det problemet, uppenbarligen. Och även om jag bara sitter med ett mobilt internet så kan man ju tycka att det skall vara okej, tillräckligt för mindre saker. Men icke. Gud så trött jag blir. Nu får jag ta med mig mitt ärende och ordna det på jobbet, där det i alla fall är bättre uppkoppling. Får väl se till att komma något tidigt så jag kan göra det som måste göras innan jag börjar jobbet.. Nu är jag på dåligt humör. Tur jag fick så god mat förut, annars hade det nog varit än värre.
Ha det bra alla och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0